Nog even genieten van Nederlands internet - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Sanne - WaarBenJij.nu Nog even genieten van Nederlands internet - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Sanne - WaarBenJij.nu

Nog even genieten van Nederlands internet

Blijf op de hoogte en volg Sanne

21 September 2013 | Nederland, Utrecht

Lieve allemaal,

Even een korte intro voor mijn blog. Ik hoop dat jullie het leuk vinden te lezen waar ik ben en wat ik allemaal meemaak. Ik wil even kwijt dat ik een superleuk afscheidsfeest heb gehad, in Utrecht en in Elburg. Verder hebben alle individuele afscheidsmomentjes mij erg goed gedaan. Maar veel afscheid valt er niet meer te nemen, ik heb net mijn laatste werkdag achter de rug, ga morgen verhuizen, maandag backpack inpakken en dinsdag word ik op 't vliegtuig gezet. Tijd vliegt! En ik straks ook ;-)

Ik heb er heel veel zin in, maar ben ook echt best wel zenuwappig. Het is erg lastig in te schatten wat ik kan verwachten, maar ik vind het een fijn idee dat als ik straks in Cusco land, dat ik daar dan word opgehaald door de contactpersoon van mijn project, en word afgezet bij een gastfamilie die vast wel raad weet met ietwat hulpeloos aandoende, uitgeputte, net-gearriveerde backpackers. Misschien valt het trouwens ook wel mee hoe ik me voel dan ;-).

Oja, ik heb ook nog heel goed nieuws: ik heb van jullie in totaal zo'n €190,- gekregen voor mijn vrijwilligersproject! Ook heb ik nog wat geld gekregen waarmee ik 'zelf mocht weten' of ik het voor mezelf of het project zou besteden, en ik ga het bedrag zeker aanvullen tot €300, een inschatting die ik van te voren ook al gemaakt had. Ik ben erg benieuwd wat ik met dit geld kan gaan doen!

Zo nu hebben jullie hopelijk een beetje een idee hoe ik mijn eerste dagen voor me zie. Ik hoop gauw een positief bericht te kunnen sturen vanuit Peru. Het is daar trouwens 6 uur vroeger dan hier!

Liefs Sanne

p.s. of het internet in Peru echt veel slechter is zal wel liggen aan het internetcafé waar ik zit maar ik ga er maar niet vanuit dat ik daar vaak een goede verbinding voorhanden heb. vandaar de titel :-)

  • 22 September 2013 - 01:42

    Gwen:

    Hey Sanne!

    wat ga je precies doen voor project in Zuid-Amerika? Hoe lang ben je weg?
    Geniet ervan en ik zal je blog braaf lezen ^^

    liefs,
    Gwen

  • 23 September 2013 - 16:00

    Mama:

    Spannend hoor (ook voor mij!), nog 1 nachtje slapen! Uiteraard gaan papa en ik je volgen, we wensen je een geweldige tijd toe.
    Liefs, Mama

  • 24 September 2013 - 11:33

    Jagt:

    Hoi Sanne,

    Helaas heb ik geen tijd gehad om je voor de tijd nog een kaartje of ander berichtje te sturen, maar ik heb wel aan je gedacht! Heb je het gemerkt??? Of is mijn telepathische gave verdwenen?
    In ieder geval heel veel succes/plezier/geluk/reislol en dergelijke. Ben benieuwd.
    Dikke KUSS

  • 24 September 2013 - 20:02

    Oom Coos En Tante Marja:

    Nu ben je weg... maar mooi dat je zo'n blog achterlaat. We zijn benieuwd!
    Dat je maar een toptijd mag hebben daar.

    Coos en Marja

  • 26 September 2013 - 11:35

    Meinard:

    Vanuit marknesse wordt je blog ook gevolgd. Zijn benieuwd wat je daar allemaal meemaakt. geniet er maar van

    Meinard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 21 Sept. 2013
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 3157

Voorgaande reizen:

24 September 2013 - 26 Februari 2014

Sanne in Zuid Amerika :D

Landen bezocht: